دانلود فیلم کوتاه ۷۲ Kg

سال ساخت : 2024 مدت پخش : 4 دقیقه
زبان فیلم : صامت
ساخت کشور

خلاصه داستان: کمک کردن فقط صدقه دادن نیست …

شاید نیکی کردن یا کمک کردن به دیگران قبل از اینکه کمک به فرد باشد کمک به خودمان باشد ، اینکه انسانیت را در خود تقویت میکنیم ، احساس مسئولیت می کنیم ، به اصل خویش بازمیگردیم و با اینکار هم رضای خداوند و هم رضایت از خویشتن را بدست می آوریم .
هر کدام از ما بسته به تعهد وجدان یا شرایط مادی و یا …. خود را مکلف به میزان معینی کمک میدانیم اما گاهی این کمک کردنها نتیجه عکس دارد ، امروزه انواع مختلفی از انسانهای نیازمند داریم و همچنین دیدگاه های مختلفی در مورد کمک کردن گاهی ممکن است فردی نیاز به کمک نداشته باشد اما به سبب راحتی اینکار برای خود ، دست نیاز را به سمت دیگران دراز میکند و اینجاست که کمک کردن به این اشخاص نتیجه مطلوبی ندارد .
اینکه دیگران را وابسته به کمک کنید در حالیکه میتوان به آن شخص انگیزه لازم برای فعالیت مفید را در جهت رفع نیاز خود داد کار درست و مناسبی نیست ، حتما یاد دادن ماهیگیری بهتر از دادن ماهی خواهد بود .
فیلمی که در این نوشته برای شما قرار داده شد به همین موضوع اشاره دارد ، جایی که فرد نیازمند به گدایی کردن مشغول هست عده ای از کنارش رد میشوند ، بعضی بی تفاوت ، بعضی اندک کمک و اما فردی پیدا میشود که سعی میکند اورا بی نیاز از کمک  کند  …..

سحر دیدم درخت ارغوانی کشیده سر به بام خسته جانی
به گوش ارغوان، آهسته گفتم بهارت خوش که فکر دیگرانی
کارگردان :
بازیگران :


پخش آنلاین مخصوص اعضای ویژه می باشد
برای خرید اشتراک اینجا را کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شاید دوست داشته باشید