خرید اشتراک ویژه

خرید اشتراک ویژه با آرشیو بیش از ۶ هزار فیلم کوتاه (با زیرنویس فارسی اختصاصی)

 

سایت شورت موویز اولین و بزرگترین وب سایت فعال در زمینه فیلم کوتاه ، انیمیشن کوتاه و مستند کوتاه در ایران می باشد که در جهت ارائه خدمات مناسب برای آن دسته از کاربرانی که نیاز حرفه ای به دانلود این دست فیلم های سایت دارند ، اقدام به راه اندازی سیستم اشتراک ویژه کرده است . بازدید کنندگان محترم با استفاده از اشتراک ویژه قادرند بدون هیچ گونه محدودیتی در سرعت دانلود ، تعداد کانکشن ها و دفعات دانلود ، حجم دانلود و … اقدام به دریافت فیلم ها با لینک مستقیم نمایند .

 

تمایز میان اشتراک ویژه وب سایت فیلم کوتاه با دیگر سایت های مشابه :

 

اولین و کاملترین وب سایت فیلم کوتاه

شاید در بعضی از وب سایت های دانلود فیلم ، به تعداد اندکی فیلم کوتاه یافت شود ولی برای هیچ وب سایتی فیلم کوتاه اهمیتی ندارد و توجه ی گسترده ای به این دست فیلم ها وجود ندارد. اما وب سایت شورت موویز بصورت گسترده و اختصاصی به تمامی فیلم های کوتاه جشنواره های معتبر جهان می پردازد. بطور کلی وب سایت شورت موویز را می توان اولین و بزرگترین وب سایت دانلود فیلم کوتاه در ایران دانست.

 

– تهیه و ترجمه اختصاصی زیرنویس فارسی فیلم ها !

از آنجایی که توجه ی گسترده ای نسبت به فیلم های کوتاه وجود ندارد . زیرنویس فارسی بیش از ۹۵ درصد این فیلم ها نیز وجود نداشته است . به همین علت وب سایت شورت موویز بصورت اختصاصی تصمیم به تهیه و ترجمه زیرنویس فارسی فیلم ها کرده که با در نظر گرفتن تعداد زیاد فیلم ها هزینه های زیادی نیز انجام گرفته است !

 

– عدم محدودیت در دانلود به معنای واقعی

( نداشتن محدودیت در حجم دانلود ، زمان ، تعداد کانکشن های دانلود و … )

برخلاف بسیاری از سایتهای مشابه که اشتراک ویژه خود را همراه با محدودیت هایی همچون صرفا دیدن بصورت آنلاین ارائه می دهند، وب سایت فیلم کوتاه شورت موویز هیچگونه محدودیتی را برای اشتراک ویژه خود قرار نداده است و این یکی از مهمترین وجه تمایز میان اشتراک ویژه وب سایت فیلم کوتاه با سایر سایت ها میباشد .

 

– قیمت مناسب با وجود امکانات عالی

وب سایت شورت موویز با داشتن بزرگترین آرشیو فیلم کوتاه در بین کلیه سایتهای فارسی زبان ، با توجه به عدم قرار دادن محدودیت بر رویه اشتراک ویژه و با در نظر گرفتن قیمت بسیار بالای دلار که خرید امکانات سخت افزاری از خارج کشور را با مشکل مواجه میکند ، با اینحال کمترین قیمتهای ممکن را برای خرید اشتراک ویژه خود قرار داده است تا کلیه هموطنان گرامی امکان خرید و استفاده از این سیستم را داشته باشند ، تعرفه اشتراک ویژه وب سایت فیلم کوتاه بدین شرح است :

 

 

خرید اشتراک ویژه

نکته :

۱ – سوء استفاده از اشتراک ویژه به هر نحو همانند به اشتراک گذاشتن اکانت بین چند نفر و یا دانلود بوسیله سرور مجازی خلاف قوانین سایت بوده و منجر به مسدود شدن اکانت شما خواهد شد ، لطفا توجه داشته باشید اشتراک ویژه تنها جهت استفاده شخصی میباشد .

 

۲ – طبق قانون حقوق مولفین هرگونه کپی برداری ، انتشار و یا تغییر با نام دیگر آن دسته از زیرنویس فارسی هایی که بصورت اختصاصی توسط وب سایت شورت موویز تهیه شده ، موجب پیگرد و برخورد جدی قانونی خواهد شد .

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.