پرسش های متداول

نحوه خرید اشتراک در وب‌سایت شورت موویز چگونه است؟

 

برای خرید اشتراک در وب‌سایت شورت موویز ابتدا باید از قسمت ثبت نام بالای سایت در این سایت ثبت‌نام کنید. به منظور ثبت‌نام و ایجاد حساب کاربری در مرحله اول به قسمت «ثبت‌نام» مراجعه کرده و در ادامه نسبت به ورود اطلاعات کاربری خود اعم از نام کاربری اقدام کنید ، پس از ورود به سایت براحتی می توانید اشتراک مورد نظر را خریداری کرده و از دانلود و مشاهده هزاران فیلم کوتاه ، انیمیشن کوتاه و مستند کوتاه لذت ببرید !


 

پرداخت با موفقیت انجام شد و مبلغ از حسابم کسر شد اما در هنگام برگشت به سایت با مشکل مواجه شد و اشتراکم فعال نگردید !

 

در صورت بروز چنین مشکلی مبلغ پرداخت شده نهایتا تا ۷۲ ساعت پس از واریز به حساب بانکی شما بازخواهد گشت. درغیر این صورت تصویری از رسید پرداخت یا شماره ارجاع پرداخت و نام کاربری خود به ایمیل shortmovies.ir@gmail.com ارسال نمایید تا ما مشکل را پیگیری کرده و شما را از نتیجه مطلع نماییم.


من در خارج کشور زندگی میکنم ، چطور میتونم اشتراک ویژه را خریداری کنم؟

 

برای خرید اشتراک تنها راه موجود استفاده از واسطه ی شخصی و یا کارت اعتباری از بانک های ایرانی می باشد.


با گوشی آیفون اپل نمی توانم از سایت دانلود کنم ؟

 

برای دانلود با آیفون و آی پد می توانید از سه اپلیکیشن رایگان Documents by Readdle ، File Manager & Browser ، Downloader Pro استفاده نمائید. هر سه اپلیکیشن دارای مرورگر مخصوص به خود هستند که از طریق آن می توانید وارد سایت شده و اقدام به دانلود نمائید.


چرا سرعت من در هنگام دانلود شبانه ی رایگان کم می شود؟

 

بیشتر شرکت های اینترنتی (ISP) سرعت های خود را در زمان شب یا دانلود رایگان محدود می کنند. جهت اطلاعات بیشتر تست سرعت بگیرید یا با مرکز پشتیبانی شرکت اینترنتی خود تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.