من آدم خوبیام
هلن، با اون خوشبینی بیشازحدش، از بقیه دور افتاده و حالا توی یه رابطهی پرتنش گیر افتاده که داره بدتر میشه. این رابطه مجبورش میکنه با اون تاریکیهایی روبهرو بشه که همیشه با نگاهکردن به نیمهی پر لیوان نادیدهشون میگرفت. یه نگاه طنزآمیز به عشق، زبان و اینکه اصلاً “آدم خوب” یعنی چی.
دیدگاهتان را بنویسید